۱۴۰۲ آذر ۳۰, پنجشنبه

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات دو متهم سیاسی برگزار شد


خبرگزاری هرانا – روز سه شنبه بیست و هشم آذر، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علیرضا فاضلی (فرهاد امیدی) و زمان (آرش) اسماعیلی، دو متهم سیاسی محبوس در زندان اوین در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات دو متهم سیاسی برگزار شد.

در جریان این جلسه که روز سه شنبه بیست و هشتم آذر در شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شد، علیرضا فاضلی (فرهاد امیدی) و زمان (آرش) اسماعیلی بابت اتهامات انتسابی به دفاع از خود پرداختند.

علیرضا فاضلی (فرهاد امیدی)، شهروند ساکن تهران در تاریخ بیست و پنجم شهریور ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشتو به زندان اوین منتقل شد.

زمان (آرش) اسماعیلی در تاریخ بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۲بازداشت شد. آقای اسماعیلی دوازده روز از مدت زمان بازداشت خود را در بازداشتگاه یک-الف سپاه پاسداران سپری و نهایتا به زندان اوین منتقل شد.

از میان این افراد، علیرضا فاضلی (فرهاد امیدی) پیش از این نیز به دلیل فعالیت های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

بیانیه مشترک سازمان های جامعه مدنی؛ جامعه جهانی باید به نقض حق انتخاب و سلامت زنان در ایران اعتراض کند

  خبرگزاری هرانا – مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران به همراه ۱۵ سازمان‌ مدافع حقوق بشر دیگر، با انتشار بیانیه‌ ای از جامعه جهانی و فعالان حقو...